Firma Tiqets powstała w roku 2014 i ma na celu uczynienie kultury bardziej dostępną dla każdego. Pomysł rozpoczął się jako sposób na udostępnienie w przyspieszony sposób atrakcji i miejsc kultury za pomocą telefonów komórkowych, które i tak każdy miał w kieszeni. Od momentu powstania w roku 2014, aplikacja Tiqets została pobrana ponad 1 milion razy, a ponad dziesięć milionów biletów zostało sprzedanych na ponad 2000 miejsc za pośrednictwem aplikacji Tiqets. Tiqets został wymieniony w pierwszej piątce najgorętszych scale-upów w Holandii przez Silicon Canals. Firma pozyskała również 60 mln dolarów w rundzie inwestycyjnej Tech Crunch (prowadzonej przez AirBnB). Tiqets ma zespoły na całym świecie, w takich miejscach jak Amsterdam, Bangkok, Paryż, Tokio, Seattle, Rzym i Filadelfia. Tiqets współpracuje z takimi partnerami jak Singapore Zoo, The Met, Heineken Experience, Musée d’Orsay, Musée du Louvre, Universal Orlando Resort i wiele innych.
Wszystkie recenzje
Liczba recenzji: 0
Dziękujemy za przesłanie komentarza!