Showroom by Miinto, zgodnie ze swoją stroną internetową, jest szybko rozwijającą się internetową platformą modową w Europie, której celem jest zapewnienie najbardziej skoncentrowanego na kliencie doświadczenia modowego. Założona w 2009 roku przez szkolnych przyjaciół, ich misją jest łączenie świadomych mody konsumentów z najlepszymi światowymi butikami i markami, oferując szeroki wybór luksusowych i starannie wyselekcjonowanych lokalnych marek dostosowanych do indywidualnych gustów i potrzeb. Każdy przedmiot znajdujący się na platformie jest starannie wybierany i wysyłany z wiodących światowych butików modowych, dzięki czemu w centrum modelu biznesowego znajdują się jedni z najlepiej ubranych ludzi na świecie. Od samego początku firma dążyła do łączenia wymagających klientów z najlepszymi światowymi markami i butikami. Unikalny model biznesowy Miinto ma na celu pomóc tradycyjnym butikom prosperować w erze cyfrowej. Starannie dobierają partnerów butikowych, aby zaoferować swoim klientom szeroką gamę marek premium, luksusowych i lokalnych. Dążąc do bardziej odpowiedzialnego podejścia do mody, Miinto wykorzystuje istniejące zapasy rynkowe, co skutkuje ograniczeniem niepotrzebnej produkcji. Firma zintegrowała również The Vintage Bar, zarządzany przez społeczność rynek mody używanej, jeszcze bardziej podkreślając swoje zaangażowanie w modę używaną. Ponadto ogromny wybór odzieży damskiej, męskiej, dziecięcej, sportowej i akcesoriów ponad 2000 różnych marek z całej Europy, w tym luksusowych marek, takich jak Balenciaga, Gucci, Prada i wiele lokalnych marek, uczynił Miinto jednym z największych internetowych portali modowych w Europie.
Wszystkie recenzje
Liczba recenzji: 2 Ocena:2 Brak zamówionego produktu, brak zwrotu pieniędzy. Zamówiłam buty, które miały być do odebrania w Żabce jako punkt DHL, nie dostałam żadnego maila czy smsa, że paczka jest gotowa do odbioru, tylko jakiś dziwnym trafem, otrzymałam informacje na maila, że paczka została odebrana przez osobę o nazwisku Woźniak – potwierdzenie DHLu. Oczywiście nie jest to moje nazwisko ani nikogo kto mógłby odebrać paczkę za mnie. Została po prostu odebrana przez kogoś innego! Obsługa Showroom jest w tej sprawie zupełnie niepomocna, przekierowali mnie od razu „celem wyjaśnienia” do jakiejś swojej nadrzędnej jednostki wydającej paczki, nie informując w jaki sposób tamci załatwią tę sprawę ani jak będą się ze mną kontaktować. Znalazłam po 2 tygodniach jakieś maile w spamie od nadawcy „shipping” (trudno wpaść że to showroom pod inną nazwą…) …a że nie zdążyłam na nie odpisać to automatycznie zamknęli sprawę :/ Nie odpisują mi na maile, jedynie udało mi się z kims popisać na chacie, mieli z powrotem reaktywować moją sprawę z jednostką „shipping”, ale minęły 2 tygodnie i zero maili (nawet w spamie). Zwrotu pieniędzy brak. Nikt mnie jeszcze tak nie oszukał.
0
0 Sie haben bereits abgestimmt!
Ocena:2 Brak pieniędzy za zwrot towaru Nie polecam zakupów w tym sklepie. Nie otrzymałam pieniędzy za zwrócony towar.
1
0 Sie haben bereits abgestimmt!
Dziękujemy za przesłanie komentarza!Aleksandra
Ewa Waszkowiak
01.06.2024r zamówiłam w sklepie Showroom.pl dwie rzeczy: spodnie Pinko i spódnicę Max Mara Weekend. Z uwagi na niedopasowanie spódnicy dokonałam jej zwrotu 08.06.2024r. Firma kurierska Fed Ex dostarczyła zwrot do Showroom 20.06.2024r. Odbiór został pokwitowany przez LARA GRECO. 1.07.2024r wysłałam maila na adres sklepu z zapytaniem o zwrot pieniędzy. Otrzymałam odpowiedz z prośbą, by skontaktować się w tej sprawie pracownikiem Showroom na czacie. Rozmowę na czacie odbyłam z Panią Martą, która poprosiła o wszelkie informacje związane z zamówieniem i jego zwrotem. Pani Marta potwierdziła, że faktycznie taki zwrot miał miejsce i obiecała w tej sprawie pozytywne rozpatrzenie. Jednak do dnia dzisiejszego żadnych pieniędzy nie otrzymałam.