Producent odzieży Monki została założona w Szwecji w 2006 roku. Jest częścią Grupy H&M i dostarcza na 31 rynków i do 64 miejsc na całym świecie. Ponad 90 sklepów koncepcyjnych oferuje doświadczenie Monki IRL na 18 rynkach. Ich celem jest wzmocnienie pozycji kobiet i wprowadzenie zmian. Zajmują się one takimi kwestiami jak zrównoważony rozwój społeczny, prawa ciała i zdrowie psychiczne. Jednocześnie tworzą nowe trendy w modzie, aby zainspirować ludzi do znalezienia własnego stylu i poczucia komfortu w tym, co noszą. Firma jest obecna na platformach social media Facebook, Pinterest i Twitter. Asortyment obejmuje bieliznę dzienną, płaszcze i kurtki, sukienki, dżinsy, topy i T-shirty, dzianinę, spodnie i szorty, koszule i bluzki, bieliznę nocną, bluzy i kaptury, kombinezony i ogrodniczki, spódnice, stroje kąpielowe, zestawy kombi oraz odzież aktywną. W ofercie również buty, torby i torebki, kapelusze, szaliki i rękawiczki, skarpety i rajstopy, biżuteria, akcesoria do włosów, okulary przeciwsłoneczne, paski oraz produkty z kategorii home & gifts. Strona oferuje również wyszukiwarkę sklepów, newsletter i wsparcie. Z obsługą klienta można skontaktować się telefonicznie. Klienci mogą również skontaktować się z obsługą pod adresem e-mail. Na stronie dostępny jest również czat na żywo, który umożliwia komunikację w czasie rzeczywistym.
Wszystkie recenzje
Liczba recenzji: 1 Ocena:10 Błąd w zamówieniu został dobrze rozwiązany. Coś poszło nie tak z moim zamówieniem, wysłali mi zły rozmiar. Zespół obsługi klienta naprawił to dobrze dla mnie.
0
0 Sie haben bereits abgestimmt!
Dziękujemy za przesłanie komentarza!Kata