Loberon – Coming Home jako sprzedawca internetowy skupił swoje asortymenty na umeblowaniu, które wspiera indywidualny styl życia. Skupia się na ekskluzywnych produktach lifestylowych i meblach do wnętrz i na zewnątrz.Firma e-commerce szybko się rozwinęła od czasu jej założenia w 2021 roku. Oprócz platformy internetowej, klienci mogą również skorzystać z usługi wysyłki katalogowej. Pierwotnie Loberon został założony z 15 pracownikami z sektora meblowego grupy Arcandor z Karstadt-Quelle. Dyrektor zarządzający dr Christian Bühring przywiązuje dużą wagę do regularnej aktualizacji asortymentu co kwartał. Każdego miesiąca 40 procent ekspozycji jest rozszerzanych.Loberon GmbH w międzyczasie przeniósł swoją lokalizację do Trabitz w Górnym Palatynacie od momentu założenia firmy. W magazynach, które zajmują około 12 500 metrów kwadratowych, pracuje obecnie około 30 pracowników.Wybór wszystkich artykułów w kategoriach Living, Table & Kitchen, Bathroom, Furniture i innych opiera się na stylu wyposażenia, do którego dąży firma Loberon. W Loberon zarówno meble, jak i dekoracje oraz dodatki nie dają się zaszufladkować. Zasadniczo sprzedawca internetowy przywiązuje dużą wagę do indywidualności, niepowtarzalności i kunsztu. Jest to związane z wysoką jakością produktów, ogromną różnorodnością i ich długowiecznością. Wszystkie asortymenty pozyskiwane są na całym świecie z zakładów rzemieślniczych. Efektem tego są specjalne warunki cenowe i niezwykłe wzory.
Wszystkie recenzje
MAŁGORZATA UHLENBERG
Zły
Dostawa towaru stany magazynowe Lobern
Loberon.pl
Nie polecam tego sklepu.
Ewa Przybył
Poczta polska nie chciała przyjąć przesyłki, ponieważ
przekraczała dopuszczalną długość, ale dostałam informację, że jeżeli poczta nie przyjmie przesyłki ze względu na gabaryt przyślą firmę kurierską i zabiorą przesyłkę. Oczywiście do dnia dzisiejszego czyli 2.06 24 nikt się nie skontaktował ze mną i nie przyjechał po odbiór przesyłki. Wysyłałam mejle ale nikt nie odpisywał, jak dzwoniłam to słyszalam to samo, że ktoś przyjedzie i odbierze. Jeszcze otrzymałam taką ofertę, że mogą przecenić o 70% ten dywan, ale jeżeli nie pasuje to po co mi to. Uważajcie co kupujecie.
kanapa
Agnieszka Stromecka
Jagoda
Monika
Gdzie moim oczekiwaniem, było otrzymanie zamawianej, opłaconej zastawy w odpowiednim kolorze. Obsługa niekompetentna.
Agnieszka
wpłata zaksięgowana 27.02.2024
korespondencja mailowa z prośbą o wyjaśnienia braku towaru 20.03.2024
cisza, brak kontaktu, brak telefonu, zamówienie miało dotrzeć w max 6 dni roboczych,
www profesjonalne, produkty ładne, katalog wprost do domu 😉
Kinga Capik
Za zamówiony towar dostałam błędnie wystawioną fakturę. Pomimo już czterokrotnego kontaktu z obsługą klienta i prośbami, że bardzo mi zależy na tej fakturze (mija już dziesięć dni od wystawienia błędnej faktury), nadal nie otrzymałam korekty. Zaczynam się martwić czy firma Loberon wystawi mi korektę, a wtedy za towar zamówiony na firmę będę musiała zapłacić z własnej kieszeni. To z pewnością już moje ostatnie zakupy w tej firmie.
katarzyna pszczółkowska
Justyna Lewandowska-Pruszyńska
Elżbieta
Aleksandra Pająk