2/5
ŚREDNIA OCENA: 4/10
(5 Recenzje)

Wszystkie recenzje

    Liczba recenzji: 5
  1. Ocena:

    4
    nie polecam, jeśli ktoś nie jest cierpliwy...
    Zamówienie zostało wysłane dzień po złożeniu, zamówiony produkt jest zgodny z opisem i na tym kończą się niestety plusy.
    Obsługa Klienta to jest dramat – paczka utknęła w sortowni i oczywiście zdaję sobie sprawę, że coś zadziało się po stronie DHL, ale moje wielokrotne prośby o interwencję (jest to przecież obowiązek sprzedawcy – jest odpowiedzialny za wysłane zamówienie aż do dostarczenia go klientowi) były właściwie ignorowane – podano mi numer na infolinie DHL i „radź sobie sama”. Finalnie produkt doszedł (ja przez tydzień wisiałam na infolinii, dostawa trwała prawie 2 tygodnie, zamiast 2-3 dni), w zmęczonym kartonie, otwartym do połowy. Na całe szczęście towar w środku zapakowany był w foliowy worek. Więc pakowanie jest na pewno do poprawy – wystarczyło poświęcić chociaż odrobinę wiecej taśmy klejącej.
    Jeżeli ktoś chce zaryzykować (ja tak traktowałam ten zakup, bo produkt niedostępny był w innym sklepie w Polsce, cena była bez wątpienia korzystna, a opinie są bardzo różne), to sugeruję płatność PayPal – większa szansa na ewentualne odzyskanie pieniędzy w przypadku jakichkolwiek problemów.

    No nie ukrywam, że cieszę się że zamówienie dotarło, naprawdę odetchnęłam z ulgą, bo oczekiwanie kosztowało mnie sporo nerwów, ale Obsługa Klienta do wybitnej poprawki – wystarczyłoby, żeby wiadomość (jak już się zdarzyła odpowiedź ze strony sklepu) była w nieco innym tonie i chociaz sprawiała wrażenie, że osoba po drugiej stronie chce, próbuje pomóc.

    0

    0

    Sie haben bereits abgestimmt!

    Reply
  2. Ocena:

    2
    źle wystawiona faktura
    Zamówiłam plecak z zamiarem rozliczenia faktury na firmę. Złożyłam zamówienie, formularz nie był intuicyjny, nie do końca było wiadomo, gdzie wpisać dane firmy, ale dla porządku – w miejscu gdzie można wpisać uwagi (rubryka Twoja wiadomość do nas)- wpisałam formułkę ” faktura na ….tu wpisałam nazwę firmy, podałam dokładny adres i NIP. Bardzo szybko, tego samego dnia plecak był przygotowany do wysyłki i dostałam na maila fakturę. Okazało się, że w miejscu gdzie powinna być nazwa firmy, są moje dane (dane dostawy) a w środku jest wrzucona część wiadomości : faktura na … ale tylko część, z nazwy ulicy tylko pierwsza litera, bez NIP-u, itd, same bzdury. Poprosiłam od razu o korektę faktury. Dostałam odpowiedź, że nie ma takiej mozliwości. Tak to brzmiało;
    > Dzien dobry,
    >
    > dziekujemy za twoje zamówienie.
    >
    > Niestety zmiana faktury po zlozeniu zamówienia nie jest mozliwa.
    >
    > Prawidlowe dane do faktury powinny zostac podane w formularzu zamówienia.
    >
    > Bardzo nam przykro ze nie mozemy dalej pomóc.
    >
    > Zyczymy milego dnia.

    Napisałam jeszcze raz, że to nie jest zmiana, tylko proszę o korektę danych, bo to jest pomieszanie z poplątaniem. Znów dostałam w odpowiedzi tą samą formułkę.
    Straciłam 347 zł, ponieważ firma nie chce mi rozliczyć takiej faktury. Jeżeli chciałabym odesłać to też stracę ok 100 zł, ponieważ magazyn jest w Niemczech. Po co w takim razie jest miejsce na wpisanie wiadomości do nas, skoro nikt nie potrafi tego przetłumaczyć i połowę tej wiadomości wrzucają w nazwę firmy. Zastanawiam się, gdzie mogłabym to jeszcze zgłosić, ponieważ firmie wyraźnie nie zależy na dobrej opinii klientów. Dodam jeszcze, że zamówienie przyszło bardzo szybko, towar bez zarzutu, w tym zakresie nie można niczego zarzucić ale pozostał duży, bardzo duży niesmak. Nie potrafię zrozumieć dlaczego nie mogą skorygować faktury, w wyniku czego jestem stratna.

    0

    0

    Sie haben bereits abgestimmt!

    Reply
  3. Ocena:

    2
    Wysłano moja przesyłkę pod inny adres
    Moja przesyłka została wysłana pod inny adres (200 km dalej ode mnie). Brak pomocy w tym zakresie i brak kontaktu.
    0

    0

    Sie haben bereits abgestimmt!

    Reply
  4. Ocena:

    2
    Nie polecam
    Brak jakiegokolwiek kontaktu ! Numer podany na stronie nie istnieje pomimo wysłania kilku wiadomości E-mail beka odpowiedzi ! Należy unikać tej firmy
    1

    0

    Sie haben bereits abgestimmt!

    Reply
  5. Ocena:

    10
    Przepiękna torba otrzymana!
    Dobry sklep, szybka dostawa, piękna torba!
    0

    1

    Sie haben bereits abgestimmt!

    Reply

Napisz recenzję

Adres e-mail i numer zamówienia nie będą publikowane. Pola wymagane są oznaczone symbolem *

Publikując tę recenzję, zgadzam się z Warunkami użytkowania i Polityką prywatności. Oświadczam również, że mam rzeczywiste doświadczenia z daną firmą.
Dziękujemy za przesłanie komentarza!

Bagaze.pl

Na stronie internetowej Bagaze.pl klienci mogą zamówić różnego rodzaju torby, woreczki i akcesoria. Strona oferuje szeroki asortyment ponad 25 000 pozycji podzielonych na następujące kategorie: bagaż, biznes, plecaki, torby, torby szkolne, portfele i akcesoria. W sklepie internetowym Bagaze.pl sprzedawanych jest wiele marek, w tym tak znane jak Boss, Samsonite, Montblanc, Lacoste czy The North Face. Osoby odwiedzające stronę internetową mogą zapisać się na newsletter, a w razie pytań skontaktować się z obsługą klienta telefonicznie, mailowo lub poprzez formularz kontaktowy na stronie internetowej. Zamówienia złożone na Bagaze.pl są realizowane w ciągu 1-2 dni, dostawa jest zawsze darmowa. Kompletny i aktualny asortyment dostępny jest na stronie internetowej Bagaze.pl.

Udostępnij tę stronę

Recenzje tej firmy

Tutaj możesz przeczytać autentyczne opinie innych osób na temat ich doświadczeń z Bagaze.pl. Ocena 4/10 jest oparta na 5 zweryfikowanych recenzji ze średnią 2 na 5 gwiazdek.

Przeczytaj więcej recenzji:

Czy Ty również napiszesz recenzję?

Przeczytaj doświadczenia użytkowników i ich opinie o Bagaze.pl, aby dokonać właściwego wyboru. Osoby, które dokonały zakupu, zamieszczają w recenzji swoje opinie i doświadczenia, aby pomóc innym w procesie zakupu. Jeśli kupiłeś coś od Bagaze.pl, prosimy o pozostawienie recenzji, aby obraz był jak najbardziej wiarygodny i kompletny. Podziel się swoimi doświadczeniami, opowiadając o swoim zamówieniu, od zakupu do dostawy, oraz o tym, jak zostały rozpatrzone ewentualne reklamacje lub gwarancje.

Aby zapewnić niezależne i uczciwe recenzje, wszystkie recenzje są sprawdzane i ewentualnie moderowane pod kątem fałszywych i błędnych informacji. Recenzja pomaga użytkownikom w wyborze lub rezygnacji z wyboru danego sklepu internetowego. Dla uzyskania pełnego obrazu ważne są zarówno pozytywne, jak i negatywne doświadczenia. Im więcej recenzji, tym łatwiej dokonać wyboru.

Przeczytaj recenzje i zobacz Bagaze.pl

Bagaze.pl

Aby zapewnić Ci lepszą obsługę, używamy plików cookie i podobnych technologii. Pliki cookie umożliwiają nam i stronom trzecim śledzenie zachowania użytkownika w Internecie w obrębie naszej witryny. Jeśli będziesz kontynuować przeglądanie naszej witryny, uznamy, że się z tym zgadzasz. Chcesz wiedzieć więcej? Przeczytaj naszą Politykę prywatności.